tiistai 4. joulukuuta 2018

Kuukauden mini: Hetki Design


Marraskuun kuukauden mini jälleenmyyjänä pääsemme tutustumaan tarkemmin Raumalaiseen Hetki Designiin. Heiltä löydät käytännöllisiä ja hinta-laatusuhteeltaan valloittavia tuotteita, kuten vaatteita, kodintavaraa ja koruja. Ostoksille pääset niin kivijalkamyymälässä kuin verkkokaupan puolellakin.

Lasten kautta, (joita on tällä hetkellä omistajilla yhteensä kuusi) he ovat tutustuneet ja testanneet monet tuotteet toimiviksi. Suosittelemmekin siis Hetki Designia lämmöllä myös teille!

Marraskuun miniksi valikoitui tämä liikuttava pieni karvainen lapsi! Onnea @lasssis 50€ Hetki Design lahjakortin voitosta!
Mikä sai ryhtymään lastenvaateverkkokauppiaaksi?

Olemme pitkään tutustuneet moniin suomalaisiin lastenvaatebrändeihin omien lasten- ja heidän vaatteiden kautta! Meitä on kaksi reilu kolmekymppistä naista Hetki Designin omistajina ja lapsia meillä on tällä hetkellä yhteensä kuusi; Terhillä neljä ja Maijalla kaksi, joten testausta ja tietämystä on tullut omien lasten ansiosta.
Tuntui siltä, että oli oikea HETKI ja halusimme molemmat jotakin uutta Raumalle, siitä sitten monien suunnitelmien ja pohdintojen jälkeen syntyi Hetki Design. 


Mikä on siinä parasta, mikä pahinta?

Parasta kauppiaana olossa on tietenkin ihanat asiakkaat. On ollut ihana oppia tuntemaan monia monia uusia ihmisiä, asiakkaita, joista monista on tullut jo mukavia tuttuja! Tuntuu myös todella palkitsevalta auttaa asiakkaita ostosten kanssa:)

Pahimmaksi asiaksi sanoisin kiireen, siitä ei tunnu pääsevän eroon vaikka kuinka tahtoo yrittää! Sitä pitää oppia sopeutamaan, ettei ehkä tänään saa kaikkia asioita valmiiksi;) Huomenna on uusi päivä!

Hetki Designin valikoimasta löydät esimerkiksi tämän ihanan rusettipaidan, joka on heidän omaa mallistoaan.

Miten valitsette merkit, joita haluat myydä?

Valitsemme uudet merkit tietenkin yhdessä pohdinnan jälkeen, ensisijaisesti yritämme aina suosia suomalaisia merkkejä. Tutustumme taustoihin ja teemme päätökset, kun olemme varmoja, että voimme seisoa laadun takana!


Kuinka hankalaa tiettyjä merkkejä on saada valikoimaan?

Osaa merkkejä on hankala saada valikoimaan, jos merkkiä myydään jo Suomessa useassa paikassa tai lähellä meitä Raumaa. Muuten olemme löytäneet ihania kumppaneita monien merkkien takaa.


Millaisia droppipäivät ovat myyjän näkökulmasta?

Droppipäivät ovat niitä, joita odotamme aina innoissamme. Tietenkin myynnillisesti droppipäivät ovat meille tärkeitä, mutta myös tietty jännitys ja kutina vatsassa on sellaista positiivista tärinää omassa olossa. Useimmiten droppipäivät tarkoittavat meille pitkiä päiviä ennen droppia, jotta saamme laitettua kaikki tuotteet kokovaihtoehdot, kuvaukset, hakusanat yms yms konelle sekä purettua kuormat kaupalla. Kaiken kaikkiaan odotamme kyllä droppeja kovasti, koska on myös jännittävää itsellekin nähdä uudet mallistot livenä ja huomata mitkä ovat asiakkaiden mieleen ja mitä kommentteja saamme. 


Miten lastenvaatemuoti on mielestäsi muuttunut vuosien varrella vai onko?

Lastenvaate muoti muuttuu meistä kaiken aikaa. Uusia tuulia pitää yrittää haistella ja olla askeleen edellä kuluttajia. Toki olemme monessa kohtaa jälleenmyyjinä merkin ja asiakkaan välikätenä ja yritämme jakaa ihania kokemuksia ja tuotteita asiakkaille monilta kotimaisilta brändeiltä. Kotimaisuus onkin se suurin muutos, joka on viimeisien vuosien aikana kasvanut vaatebisneksessä valtavasti. 

Mahdollisimman ekologinen ja suuri kotimaisuusaste merkitsee monille kuluttajille paljon ja merkitsee myös meille. Tahdomme myös muistuttaa, että usein laatu kulkee näiden kahden asian kanssa käsikädessä! Tänä päivänä kotimaisuus, laatu ja kestävyys on saatu samaan pakettiin, joka on aivan mahtavaa!

Onko teillä olemassa kanta-asiakas järjestelmää tai etuja?

Meillä ei ole kanta-asiakas järjestelmää (ainakaan vielä) sillä yritämme keksiä mukavia kampanjoita asiakkaille jotka olisivat kiinnostavia ja ajankohtaisia viikottain!


Mieleenpainuvin muistosi kauppiaana?

Mieleenpainuvimpia muistoja kauppiaina ovat mahtavat kiitokset asiakkailta. Niiden avulla jaksamme jatkaa! Pienet ja suloiset asiakkaat ovat parhaita <3


Millaista sinusta on hyvä asiakaspalvelu?

Hyvä asiakaspalvelu on tässä hektisessä arjessa oltava nopeaa ja mahdollisimman henkilökohtaista. Joustamisen koen myös hyveenä asiakkaita kohtaan!
Kauppamme on unelmien täyttymys ja kiitos siitä asiakkaille, että saamme edelleen jatkaa!


Terveiset Mini Style Finlandin lukijoille:

Terkut ja ihanaa rauhallista Joulun odotusta kaikille lukijoille!

Jos sinulle ilmenee pienikin ajatus jostakin kysymyksestä; palvelemme sinua ilolla puhelimitse, sähköpostilla tai tule moikkaamaan meitä kivijalkamyymälään, osoitteeseen Kunikaankatu 3 26100 Rauma (käynti savilankadun puolelta).


Shoppailemaan pääset joko verkkokaupassa tai kivijalkaan Raumalle, Kuninkaankatu 3. Seuraa Hetki Designia myös Facebookissa sekä Instagramissa ja voit bongata uutuuksia ja ihanuuksia!


**********************************************************************************

Instagramin puolella @ministylefinland etsitään jälleen uutta kuukauden miniä.
Oletko se tällä kertaa sinä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti