keskiviikko 1. elokuuta 2018

Kuukauden mini: Hippu Kids & Lifestyle

Nyt voi jo sanoa, että tämä kesä on todellakin hellinyt meitä mahtavilla lämpöasteilla pohjoista myöden! Kesävaatteet eivät ole pölyttyneet kaapin perukoilla vaan ovat päässeen kovaan käyttöön.  Kuukauden mini on jälleen kruunattu ja tällä kertaa @_seijas_ pääsee hyödyntämään voittamaansa lahjakorttia esimerkisi tuleviin syyshankintoihin.

Jälleenmyyjien esittelyssä jatkamme Pohjois-Suomessa, tällä kertaa Hippu Kidsin parissa. Kurkataanpa miten tämä taapero on saanut alkunsa.

Tämä hellyyttävä kuva keräsi heinäkuussa eniten tykkäyksiä Mini Stylen instatilillä. Onnea @_seijas_ Kuukauden mini tittelistä ja 50€ arvoisesta Hipun lahjakortista!

Mikä sai ryhtymään lastenvaateverkkokauppiaaksi?

Meitä on Hipussa kaksi yrittäjää, Noora & Jenna. Ystävyyttämme on aina yhdistänyt lastenvaateharrastus, jota olemme aikaisemminkin työksemme tehneet. Hippu syntyi monen asian summana – Meillä oli tällaisesta ajatus ja palaset vain yht’äkkiä loksahtelivat paikalleen. Kohta siitä onkin jo 2-vuotta aikaa ja saamme viettää taas Hipun synttäreitä!


Mikä on siinä parasta, mikä pahinta?

Parasta on ihanat asiakkaat. Se kun asiakkaat lähtevät iloisin mielin – ja tulevat myös iloisina takaisin. Kun olemme pieni, yksityinen toimija, niin kuuntelemme mielellämme asiakkaiden toiveita ja pystymme myös reagoimaan niihin. Meillä on hyvä vuorovaikutus asiakaskuntaamme. Kivijalkamyymälä yrittäjyydessä haastavinta on se, kun työajat venyvät pitkiksi. Hippu onkin kuten 2-vuotiaat lapset yleensä; taaperot vaativat paljon aikaa.

Hipussa on laaja valikoima Mini Rodinia - myös Home Collection, joka on valikoitujen myyjien valikoimassa.
Miten valitset merkit, joita haluatte myydä?

Valitsemme sellaisia tuotemerkkejä, jotka jakavat saman arvomaailman kanssamme. Haluamme suosia kotimaisia tuotemerkkejä, sekä luomupuuvillaa. 


Kuinka hankalaa tiettyjä merkkejä on saada valikoimaan?

Alkuun yhteistyökumppaneiden saaminen oli haastavampaa, koska ymmärrettävästi turhiakin kyselyitä on varmasti paljon. Meillä on vahva työtausta ja kokemus taustalla, joten onneksemme pääsimme heti alkuun liikkeelle vahvojen brändien kanssa. Tänä päivänä saamme enemmän yhteistyöpyyntöjä kuin pystymme laajentamaan valikoimaa.

Tiesitkö, että Hippu on yksi Suomen suurimmista Papun jälleenmyyjistä? Jos etsit siis Papun tuotteita, niin kannattaa kurkata heidän valikoima, tai olla tarvittaessa heihin yhteydessä.
Hipusta löydät myös kivoja lifestyle tuotteita sekä lahjaideoita mm. suosittu Design Letters kuuluu heidän valikoimaansa.
Millaisia droppipäivät ovat myyjän näkökulmasta?

Droppipäivät tuovat mukavaa säpinää myymälään. Mukava huomata, kun innostus tarttuu puolin ja toisin asiakkaiden kanssa.


Miten lastenvaatemuoti on mielestäsi muuttunut vuosien varrella vai onko?

Toki muotikin aina muuttuu, mutta aika pitkälle lastenvaatteissa sanelee vaatteiden laatu ja mukavuus. Jokaisella asiakkaalla on myös oma makunsa, jonka vuoksi meillä on laaja merkkivalikoima.


Onko teillä olemassa kanta-asiakas järjestelmää tai etuja?

Meillä on kanta-asiakas järjestelmä. Silloin tällöin lähetämme kanta-asiakkaillemme sähköpostiin etuja ja tarjouksia sekä tiedotamme tapahtumistamme. Meitä kannattaa myös seurata instassa ja facebookissa. Järjestämme välillä somessa mukavia tempauksia ja arvontoja, ja toki tiedotamme siellä myös uutuuksista ja kuulumisista.

Ihana Blaa on yksi kestosuosikki ollut alusta asti!
Vimman printit ihastuttavat aina vain.
Mieleenpainuvin muistosi kauppiaana?


Niitä on paljon, mutta yksi tuli mieleen. Pariskunta tuli myymäläämme. Mies ei ollut mukana järin innostuneena, mutta osallistui pikkuhiljaa keskusteluumme. Loppujen lopuksi meillä oli oikein hauskaa ja juttu lensi. Kassalla mies nojaili tiskiin ja katseli vielä kiinnostuneena ympärilleen ja huokasi, että; ”Tämäpä olikin oikein mukava kauppa ja miellyttävä kokemus. Tulen varmasti uudelleen.”. Se tuli oikeasti sydämestä. :D 


Millaista sinusta on hyvä asiakaspalvelu?

Asiakas täytyy ottaa aina henkilökohtaisesti huomioon ja kuunnella mitä tarpeita hänellä on. Autamme löytämään juuri hänen käyttötarkoitukseen sopivat vaatteet ja yhdistelmät - Oli se sitten ulkoiluun, päiväkotiarkeen tai juhlaan. 

Palvelun tulee olla asiakaslähtöistä ja juttelemme monesti paljon muustakin kuin lastenvaatteista. Lasten suusta kuulee monesti mahtavia juttuja ja monet äidit sanookin, että kun tulevat Zeppeliniin, niin lapset vaativat, että täytyy käydä Hipussa. Silloin tuntuu, että olemme onnistuneet asiakaspalvelussa sekä luomaan myymäläämme mukavan ilmapiirin. Lapset ovat niin aitoja ja vilpittömiä, että monesti heidän kiitos saa melkein liikutuksen pintaan. Kiitoskortteja, suklaata ja kukkia saamme myös joskus, kun olemme ylittäneet asiakkaiden odotukset. Ja se on meidän tavoitteemme.

Hipussa on laaja valikoima Molo Kidsin sisä- ja ulkovaatetta. Ihan pian saapuvat Molon topat! 
Terveiset Mini Style Finlandin lukijoille

Seuraamme myös Mini Stylea, ja haluamme toivottaa kaikki ryhmäläiset tervetulleeksi moikkaamaan meitä Hippuun – vaikka sitten lomareissulla! Myymälämme sijaitsee Oulun seudulla Kempeleessä, Kauppakeskus Zeppelinissä. Verkkokauppamme palvelee osoitteessa, www.hippukids.fi. Mitä asiaa tai kysymyksiä ikinä tuleekaan, niin meihin voi olla aina yhteydessä. Palvelemme mielellämme! <3

**********************************************************************************

Instagramin puolella @ministylefinland etsitään jälleen uutta kuukauden miniä.
Oletko se tällä kertaa sinä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti